Centrul de Proiecte al Municipiului Timișoara a deschis procesul de consultare publică pentru cele opt apeluri de finanțare care vor fi derulate pe parcursul anului 2025.


Procesul de consultare se desfășoară în perioada 19 – 31 martie 2025, timp în care toți cei interesați pot trimite feedback prin intermediul formularului publicat pe site-ul oficial al Centrului de Proiecte.

Printre apelurile de finanțare propuse se numără:

Documentația de bază pentru fiecare apel a fost publicată pe 19 martie 2025, iar miercuri, în cadrul unui eveniment online transmis live pe Facebook, Alexandra Rigler, directoarea Centrului de Proiecte, a prezentat principalele modificări din acest an.

„În 2024, peste 500.000 de persoane au beneficiat de cele peste 300 de evenimente finanțate de Municipiul Timișoara sau Ministerul Culturii, prin Centrul de Proiecte. Continuăm și în 2025 să susținem comunitatea și să oferim acces la resurse, pentru un oraș creativ, dinamic și incluziv”, a declarat Alexandra Rigler.

Aceste programe de finanțare consolidează moștenirea programului „Timișoara 2023 – Capitală Europeană a Culturii” și creează noi oportunități pentru artiști, organizații culturale și comunități creative. Apelurile de finanțare vor fi lansate într-o manieră etapizată începând cu luna aprilie 2025, iar cei interesați sunt învitați să participe la consultarea publică pentru a contribui la modelarea procesului de aplicare și a criteriilor de selecție.

Mai multe detalii pe centruldeproiecte.ro .