[COMUNICAT DE PRESĂ]
Prietenii noștri de la 1945.ro ne spun că nu au avut alt interes decât susținerea financiară și pe parte de imagine a clubului UTA.
Observăm în acest moment o încercare de recredibilizare a activității fan shop-ului.
Ne-am fi dorit însă ca acest demers să pornească de la conducerea clubului, cea care este în primul rând vizată de suspiciunile noastre și ale numeroșilor suporteri care se întreabă, pe bună dreptate „ce s-a întâmplat timp de un an și mai bine, cu banii de la fan shop?“. Nu am primit, așa cum am menționat mai sus, niciun răspuns la aceste întrebări, iar în condițiile în care constați că ai fost înșelat și mințit o perioadă bună de timp, e tardiv să aștepți încredere, indiferent câte dovezi ai prezenta pentru corectitudinea de moment, trecând însă mai departe sub tăcere, practicile din trecut.
ÎN COMLPETARE ȘI ÎN ACEEAȘI ORIDINE DE IDEI
Încă o țeapă marca Meszar-fan!
Încă o dovadă dacă mai era nevoie a managementului dezastruos condus de Meszar &co. la UTA.
La o lună de la lansarea cu mare fast a aplicației „utafan-meszerie” clubului îi revin 458 ron!
Domnule Meszar fi transparent și corect și fă public cîți din cei 600.000€ rezultați din vînzările Fanshop-ului în perioada 2020-iulie 2022 au ajuns la AFC UTA și cîți la firma dumneavoastră Intersport.
Meszar știe meszerie doar cînd e vorba de firmele lui sau de cele controlate de el prin interpuși, dar cînd vine vorba de UTA…. face datorii de peste 2.700.000€ .
P.S. Premiul de bun management, e pentru aplicația care a produs 458 ron? – este mesajul postat pe grupul de Facebook UTIȘTII de către adminstratorul paginii.
………………………………………………………………….
[ACTUALIZARE] (27 OCTOMBRIE, 2022) Replica FAN SHOP-ului lui Meszar la intenția SCU de a retrage actualei conduceri dreptul de a mai vinde produse inscripționate cu UTA este un AUTODENUNȚ!
La fix două săptămâni după ce Suporter Club UTA (SCU) a anunțat public, ca urmare a adunării generale a asociației că „am luat în discuție ca actuala conducere să nu mai poată vinde produse inscripționate cu marca UTA”… actuala conducere (prin interpuși, desigur… nu-i Meszar genul de „bărbat care-și asumă” ceva) a catadicsit să „ia atitudine” față de această intenție pe care el și gașca sa o percep ca pe un afront – un atac la adresa POTROFELULUI FAMIGLIEI… așa cum se poate constata după citirea acestui comunicat, publicat aseară pe pagina 1945.ro (pagina FAN SHOP-ului de pe Calea „Aurel Vlaicu”).
COMUNICATUL:
Suntem de partea echipei UTA și atât! Însușirea cu care ne mândrim și astăzi cel mai mult este aceea că magazinul nostru a fost CREAT DE FANI, PENTRU FANI! Am fost și suntem suporteri pătimași, cunoaștem fanii alb-roșii și dorințele lor și am rămas mereu în slujba Bătrânei Doamne a fotbalului românesc! Nu am pus niciodată interesele noastre mai presus. Scopul principal al magazinului a fost dintotdeauna acela de a ajuta UTA, atât financiar, cât și pe partea de imagine.
Așadar, în vederea clarificării acuzațiilor privind relația contractuală dintre club și fanshop în anul 2022, până la data de 30 iunie am colaborat prin intermediul firmei Intersport, iar începând cu data de 1 iulie direct prin Asociația Fotbal Club UTA.
Fonduri transferate in 2022 către
– Intersport: 476982,04 RON
– AFC UTA: 423026,17 RON
„Tocmai v-ați împușcat singuri în ambele picioare și ați demonstrat că ați fost părtași la șmecherii împreună cu Intersportul lui Meszar”
– vorba lui Sebastian Bulumac – pentru că gestul patronatului fan-shop-ului de a-și publica parte din minusuri a atras EXCLUSIV REACȚII NEGATIVE: INDIGNARE TRANSPUSĂ ÎN CUVINTE DURE, IRONII, ACUZAȚII SUPLIMENTARE.
Michele Fluture, de exemplu, a publicat cea mai obiectiv-posibilă… replică la replică: aceste două tabele:
Pentru că, apropo: îmbrăcăminte și obiecte cu UTA se pot face și mai frumoase, și mai ieftine, și cu profit mai mare pentru club…
………………………………………………………….
[TITLUL INIȚIAL] (12 OCTOMBRIE, 2022) Suporter Club UTA: „Am luat în discuție ca actuala conducere să nu mai poată vinde produse inscripționate cu marca UTA”
[COMUNICAT Suporter Club UTA]
Așa după cum știți, marți seara a avut loc adunarea generală a asociației noastre. Principalul punct discutat a fost cel despre situația în care se află clubul nostru, din punct de vedere al managementului. Am constatat că în ciuda semnalelor de alarmă lansate de către noi, a protestelor organizate, conducerea clubului a continuat să își desfășoare activitatea în același mod discreționar și netransparent.
Ne îngrijorează în primul rând lipsa de credibilitate a actualei conduceri în gestionarea fondurilor.
Lipsa de transparență, suspiciunile bazate pe informații credibile și verificabile că funcționarea clubului UTA a devenit o sursă de prosperitate pentru un grup de interese asociat actualului conducător al clubului și realitatea datoriilor pe care le are clubul UTA, care a rost recunoscută chiar și de către gestionarii acestuia, sunt aspecte care necesită intervenție rapidă și eficientă pentru a preveni un dezastru și a inversa procesul, înspre însănătoșirea clubului.
Din perspectiva noastră, ceea ce ne stă în putere să facem este să încercăm să normalizăm activitatea în ceea ce privește valorificarea comercială a mărcii UTA, pe care așa cum știți, o deținem.
Din momentul în care în 2014 am acordat actualei conduceri dreptul de a folosi această marcă, nu ne-am erijat în niciun moment în organ de control, cenzură, presiune sau șantaj. Am acordat actualei conduceri dreptul de a folosi marca UTA așa cum consideră de cuviință, pentru bunul mers, sportiv, organizatoric și comercial al clubului, mizând pe bună credință și profesionalism, atribute pe care le credeam asociate cu persoana lui Alexandru Meszar. Ceea ce s-a întâmplat în această vară și mai ales ceea ce am descoperit în interiorul clubului, ne-au convins însă că, din păcate, lucrurile nu stau deloc așa.
Din capul locului afirmăm că nu am luat în niciun moment în discuție și nu se pune problema ca Suporter Club UTA să retragă clubului UTA dreptul de folosință a mărcii UTA în competițiile sportive!
Este un subiect care pentru noi nu există, echipa pe care o încurajăm cu toți săptămână de săptămână, este UTA, cea în care noi am investit moral și material, iar lucrurile nu se vor schimba din acest punct de vedere. Însă, am luat în discuție să retragem actualei conduceri, dreptul de a folosi marca UTA în scopuri comerciale; mai exact, ca actuala conducere să nu mai poată vinde produse inscripționate cu marca UTA.
Ne-a determinat să luăm în discuție acest lucru, faptul că, așa cum a fost dezvăluit chiar de actele publicate de club pe site-ul oficial, anul trecut niciun leu din vânzările de la fan shop nu a intrat în conturile clubului.
Considerăm acest fapt ca fiind de neacceptat. Orice suporter care cumpără un tricou, un fular, un hanorac, un pix sau orice alt produs de la fan shop-ul oficial al clubului, crede că măcar o parte a sumelor cheltuite de el acolo, vor intra în bugetul clubului UTA. Din punctul nostru de vedere, fanii UTA-ei au fost înșelați de actuala conducere prin modul în care au organizat vânzarea produselor cu marca UTA, astfel încât de sumele generate să se bucure diferite firme intermediare și nu clubul însuși.
Nu dorim să privăm suporterii UTA-ei însă de bucuria și onoarea de a purta sau folosi materiale inscripționate cu marca UTA. În planul discutat aseară este cuprins și proiectul de a prelua noi activitatea de comercializare a produselor cu marca UTA.
Suntem dispuși să facem acest efort, atât pentru a stopa o modalitate de căpușare a clubului UTA cât și pentru a arăta cum se poate face această activitate în mod transparent și mai apropiat de nevoile și posibilitățile cumpărătorului. Este foarte important să precizăm că, Suporter Club UTA fiind organizație non profit și că în cei 15 ani de activitate am dovedit că nu avem alte interese decât susținerea și binele clubului, profitul realizat din această activitatea comercială, ar urma să fie direcționat către club într-o formă pe care urmează să o identificăm, în așa fel încât să avem certitudinea că respectivele sume de bani ajung acolo unde este cu adevărat nevoie.
Specificăm de asemenea că această activitate ar urma să fie una provizorie, până la momentul în care clubul UTA va avea un management în care putem avea încredere, management pe care noi îl identificăm cu grupul de investitori care a dorit să preia UTA în această vară.
În momentul în care la conducerea UTA-ei se vor afla oameni de încredere, activitatea de comercializare a produselor cu marca UTA ar urma să revină la club, așa cum este normal.
Am decis aseară să ne acordăm timp de o lună o perioadă în care să structurăm acest proiect într-un mod foarte concret, pe baze, cifre și modalități de lucru foarte clare. Vom studia oportunitatea lui, dacă și cum îl putem pune în aplicare, iar în cazul în care vom considera că este viabil, vom convoca o nouă Adunare Generală, în care vom prezentam în detaliu acest plan de acțiune, îl vom supune dezbaterii și în final votului tuturor membrilor.
Pentru noi doar UTA contează!
UTA liberă!
Suporter Club UTA