„Barbieheimer” – fenomenul celor două filme lansate în aceeași zi

barbie oppenheimer
Distribuie:

Barbie și Oppenheimer sunt două filme total diferite care au împărțit data lansării și au stârnit o grămadă de reacții online din partea fanilor. Ambele filme împart data lansării pe 21 iulie 2023. Acestea au pornit un fenomen-trend numitbarbieheimerironizând diferența drastica între temele și publicul target al filmelor.

barbie

 „Barbie”,  în care Margot Robbie joaca celebra păpușă blondină, a depășit 470 de milioane de dolari la nivel global la doar cinci zile în cinematografe.

Filmul care pare o poveste amuzantă are plantate teme precum complexul Pinocchio care abordează, de asemenea, un concept dublu de scop și existență, în care ne întrebăm pentru ce am fost creați și cum să ne confruntăm cu sarcina istovitoare de a rămâne în viață și fericiți. Exprimă reacțiile depresive care apar atunci când se confruntă cu adevărul și minciunile în construirea propriei identități. Acest lucru reflectă din nou tema principală a acestui film: acceptarea totului despre tine, defecte și tot.

oppenheimer

„Oppenheimer”, film de trei ore, relatează povestea vieții lui J. Robert Oppenheimer (interpretat de Cillian Murphy), fizicianul teoretician cunoscut pe scară largă drept „părintele bombei atomice” și a fost lăudat de critici pentru examinarea nuanțată a unei figuri istorice complicate. Filmul prezintă evenimente marcante din viața acestui fizician și repercusiunile creației sale.

„Barbie” bate astfel Oppenheimer” al lui Christopher Nolan, care este un succes global de box office, depășind 200 de milioane de dolari la nivel mondial în doar cinci zile de la lansare. Succesul filmului poate fi atribuit atât efectului „Barbenheimer”, cât și capacității lui Nolan de a atrage publicul în cinematografe cu filmele sale.

Fenomenul Barbieheimer”, ce este?

Diferența dramatică dintre „Barbie” – o comedie fantastică de Greta Gerwig despre păpușa Barbie – și „Oppenheimer” – un thriller epic biografic de Christopher Nolan despre fizicianul J. Robert Oppenheimer, director științific al Proiectului Manhattan, care a dezvoltat primele arme nucleare în timpul World Al Doilea Război – a provocat un răspuns comic din partea utilizatorilor de internet, inclusiv meme-uri și produse. Polygon a descris cele două filme drept „opuse extreme”, iar Variety a numit fenomenul „evenimentul cinematografic al anului”.

Fenomenul a ajuns un trend pe platformele social-media precum Tiktok, Instagram, Facebook și Twitter. Putem găsi postări în care fetele se îmbracă la costum și cer bilete la filmul Oppenheimer” și bărbați masivi care se filmează cum merg la filmul Barbie” .

https://www.tiktok.com/discover/barbieheimer

Un lucru este cert, acela fiind faptul că părerile sunt și vor fi mereu împărțite. Ambele filme sunt considerate bune de critici pe site-ul Rotten Tomatoes, dar Oppenheimer” câștigând din acest punct, „Barbie” are un scor de 90% critici și 87% scor de audiență. „Oppenheimer” se situează la 94% în rândul criticilor și la 93% în rândul publicului.

Trailerele oficiale ale cellor două filme au, și ele, „scoruri” impresionante: 



Vine și întrebarea: ce film ați vizionat dumneavoastră și de ce?
Așteptăm răspunsul vostru în secțiunea de comentarii.


 

Categorie: Lifestyle
Etichete: barbie, oppenheimer
Distribuie:
Articolul anterior
Care e rostul unei conferințe de presă?
Articolul următor
Ilie Cheșa a fost ales în funcția de președinte al Organizației municipale PSD Arad și se crede PREGĂTIT „pentru bătăliile care urmează, la primărie, la consiliul județean, la parlamentare, europarlamentare și prezidențiale”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Din aceeași categorie