Milano Fashion Week a fost martorul unui spectacol memorabil care a provocat imaginația și a încălcat normele tradiționale ale prezentărilor de modă. AVAVAV sub îndrumarea creativă a designerului Beate Karlsson, și-a adus colecția pe podium într-un mod neconvențional și uluitor.
În cadrul prezentării pentru sezonul toamna-iarnă 2024, membrii publicului au luat lumea prin surprindere atunci când au început să arunce obiecte neașteptate pe podium. Coji de banane, conserve de roșii și chiar ouă au devenit parte din acest spectacol.
Această abordare neconvențională nu a fost o întâmplare, ci mai degrabă o manifestare a viziunii artistice a lui Karlsson și a echipei sale. În spatele acestui haos se află o critică adâncă la adresa realităților dure ale industriei modei și la ura online pe care designerul a întâmpinat-o de la începuturile mărcii în 2019.
View this post on Instagram
Nu este pentru prima dată când AVAVAV aduce o notă de spectacol la prezentările lor.
În trecut Karlsson a debutat cu o colecție care se dezintegra pe măsură ce modelele mergeau pe podium, iar în sezoanele anterioare a prezentat oferte dezordonate. Această abordare unică și destul de „wild”, așa cum zic americanii, a transformat AVAVAV într-un nume cunoscut pentru creativitatea lor radicală și curaj.
Colecția a inclus semnătura lui Karlsson: hanorace confortabile,crop topuri logo-branded, denim deteriorat și căști cu sloganuri satirice precum „filthy rich”.
Reacțiile post-spectacol au variat, unii criticând distracția excesivă și tratamentul modelelor, iar alții laudând spiritul creativ și îndrăzneț al prezentării. Karlsson a explicat că spectacolul a fost „oarecum inspirat de Evul Mediu, când oamenii aruncau roșii stricate la spectacolele pe care nu le plăceau”.
Indiferent de opinii, AVAVAV, sub conducerea lui Beate Karlsson, rămâne un nume care nu se teme să exploreze noile frontiere ale modei.