Lidl rupe colaborarea cu Sânziana Negru după risipă alimentară făcută de aceasta la Electric Castle

sanziana negru
Distribuie:

Lidl a anunțat că nu va mai colabora cu influencerița Sânziana Negru după ce aceasta a aruncat la gunoi produse alimentare neîncepute, imediat după ce a filmat un clip de promovare pentru magazin la festivalul Electric Castle din Cluj.


Gestul ei a fost surprins și dezvăluit pe TikTok de Avram Grigore, care a prezentat punga de produse aruncată.

@avramgrigore Nu am cuvinte fa… #fy #romania #viral #fypシ #foryoupage #fy ♬ sunet original – Avram Grigore


Într-o declarație oficială pentru Pagina de Media, Lidl și-a exprimat dezamăgirea față de incident și a subliniat importanța combaterii risipei alimentare:

„Suntem întristați de ceea ce ea și partenerul ei au făcut și, mai ales, nu înțelegem de ce. Așteptarea noastră este ca o persoană cu care am mai avut colaborări punctuale în decursul ultimilor ani să fie familiarizată cu ceea ce presupune risipa alimentară și cu demersurile noastre de combatere a risipei, demersuri vizibile în social media, mediul în care activează”, a transmis magazinul. Lidl a adăugat că acest incident este un motiv pentru a încheia orice potențiale colaborări viitoare cu Sânziana Negru.


După criticile primite online, partenerul Sânzianei, Ștefan Floroaica, a explicat pe TikTok că el a aruncat produsele pentru că acestea nu mai erau consumabile după ce au fost expuse la soare și manipulate în timpul filmărilor. El și-a asumat responsabilitatea și a subliniat că majoritatea produselor nu puteau fi distribuite, deși recunoaște că unele ar fi putut fi împărțite.

sanziana negru scandal lidl 2

Până în acest moment, Sânziana Negru nu a oferit declarații referitoare la incidentul de la Electric Castle.


Risipa alimentară se referă la alimentele care sunt produse, dar nu sunt consumate și ajung să fie aruncate. Aceasta are consecințe negative asupra mediului, economiei și societății, contribuind la poluare și la pierderea resurselor naturale.

De ce este rău ce a făcut Sânziana Negru: – Aruncarea alimentelor contribuie la creșterea deșeurilor și a emisiilor de gaze cu efect de seră, afectând negativ mediul. Produsele alimentare necesită resurse semnificative pentru a fi produse, transportate și depozitate. Aruncarea lor reprezintă o risipă a acestor resurse. Fiind o influenceriță, Sânziana Negru are o platformă mare de urmăritori. Acțiunile ei transmit un mesaj negativ despre responsabilitatea față de risipa alimentară, ignorând importanța acestei probleme sociale și ecologice.


 

Categorie: Știri
Etichete: electric castle, LIDL, Sanziana Negru
Distribuie:
Articolul anterior
Horoscop | Zodiile care trec printr-o perioadă vulnerabilă săptămâna aceasta
Articolul următor
Generația Tech oferă 150 de burse locuitorilor din județul Arad pentru a-și dezvolta gratuit competențele tehnice și digitale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Din aceeași categorie

gabor biro

DORMI ÎN PACE, GABOR BIRO!

În dimineața asta cenușie de duminică, a venit o veste tristă. Gabi Biro s-a dus la ceruri. Of, Doamne! Încerc să mă adun, să scriu ceva din suflet, pentru acest…