Balenciaga devine din nou un subiect viral online după ce recent au lansat o nouă piesă controversată.
Este vorba despre un prosop care se poartă drept fustă. Prosopul apare la ei pe site în culoarea beige și două mărimi, respectiv S și M, acesta aparținând colecției de primăvară 2024. Piesa este unisex și costă suma exorbitantă de „doar” 925 dolari.
Reacția Ikea la piesa scoasă la vânzare de Balenciaga
După lansarea prosopului online de Balenciaga multe branduri au profitat de situație și s-au alăturat trendului. Ca răspuns la acest trend cei de la Ikea au postat online versiunea lor a prosopului, mult mai accesibilă, prosopul VINARN. Postarea arată un model care poartă prosopul în același mod în care o fac modelele Balenciaga.
Cât de departe duc brandurile high-end trendurile?
În ultima perioadă putem vedea în jurul nostru trenduri care mai de care mai îndrăznețe în materie de fashion, însă de o perioadă designerii celor mai mari case de modă parcă sunt într-o continuă cursă pentru cine scoate piese mai ieșite din comun.
Știm bine că brandul Balenciaga este recunoscut pentru piesele neconformiste pe care le scoate dar și pentru viziunea creativă a brandului care în trecut a stârnit controverse online. Iubitorii de fashion iubesc aceste piese de tip statement, oriunde ar merge ieșind în evidență cu astfel de piese care atrag priviri de tot felul. Adevărul este că atât timp cât cererile există, sunt și producători care să le facă.