În CLM se va supune la vot modificarea tarifelor aferente serviciilor de salubrizare prestate de RETIM

proiect modificaretarife retim
Distribuie:

 

Consiliul Local al Municipiului Arad a fost convocat în ședință publică ordinară pentru ziua de marți, 12 aprilie 2022. Printre alte proiecte înscrise pe ordinea de zi, la punctul 22, este și cel cu privire la ajustarea/modificarea tarifelor aferente serviciilor de salubrizare prestate de S.C. Retim Ecologic Service S.A.

Solicitarea de modificare a tarifului transmisă de RETIM a fost fundamentată pe „creșterea costurilor anumitor elemente din fundamentarea tarifelor față de costurile din fundamentarea anterioară a tarifelor de operare” cu raportare la:

  • Salarizarea personalului
  • Ajustarea tarifelor prin actualizarea elementelor de cost constituente din fișele de
    fundamentare, respectiv ajustarea redevenței cu indicele prețurilor de consum (IPC) aferent perioadei Mai 2021-Octombrie 2021
  • Fundamentarea cantităților de deșeu pe fracții generate de populația din mediul
    urban și rural, precum și de agenții economici cu scopul determinării tarifelor distincte pe
    fracții
  • Actualizarea costului cu depunerea în rampă pentru deșeurile reziduale
  • Actualizarea costului cu combustibilul
Proiect de hotărâre nr. 175/2022 privind aprobarea ajustării/modificării tarifelor aferente serviciilor de salubrizare prestate de S.C. Retim Ecologic Service S.A. pentru activitatea de colectare și transport al deșeurilor municipale, în baza Contractului de delegare prin concesiune nr. 1.603/24.10.2017:

Art. 1. (1) Se aprobă modificarea tarifelor de colectare deșeuri prevăzute de Contractul de Delegare prin Concesiune nr. 1.603/24.10.2017 a Serviciului Public de Salubrizare, respectiv colectarea separată și transportul separat al deșeurilor municipale și al deșeurilor similare, provenite din activități comerciale din industrie și instituții, inclusiv fracții colectate separat, fără a aduce atingere fluxului de deșeuri de echipamente electrice și electronice, baterii și acumulatori, din județul Arad, proiect gestionat de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Arad – Zona 1, încheiat cu S.C. RETIM ECOLOGIC SERVICE S.A., după cum urmează:

tarife retim art.1

Notă: *

În cazul în care pe o perioadă de trei luni consecutive se va depăși media lunară de 617 tone deșeu biodegradabil colectat (= 7406 tone / 12 luni – cantitate prezentată la pagina nr. 7 tabel 2 din Adresa nr. 6.765/15.11.2021), se vor aplica prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 109/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activitățile specifice serviciului de salubrizare a localităților, cu modificările și completările ulterioare.

(2) Noile valori ale tarifelor cuprind contribuția la economia circulară în sumă de 80,00 lei/tonă.

Art. 2. Se aprobă încheierea Actului adițional nr. 7 la Contractul de delegare prin concesiune nr. 1.603/24.10.2017 care să cuprindă tarifele aprobate conform art. 1 din prezenta hotărâre, potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3. (1) Se mandatează Primarul Municipiului Arad, domnul Laurențiu Călin Bibarț, să voteze în Adunarea Generală a Asociaților din cadrul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Arad, în numele și pe seama Municipiului Arad, modificarea tarifelor de salubrizare care vor fi practicate de către S.C. RETIM ECOLOGIC SERVICE S.A.

(2) Se mandatează Primarul Municipiului Arad, domnul Laurențiu Călin Bibarț, să semneze în numele și pe seama Municipiului Arad Actul adițional nr. 7 la Contractul de delegare prin concesiune nr. 1.603/24.10.2017.

(3) În absența domnului Laurențiu Călin Bibarț, Primarul Municipiului Arad, atribuțiile de reprezentare al Unității Administrativ-Teritoriale Municipiul Arad în Adunarea generală a Asociaților la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Arad, vor fi îndeplinite de persoana desemnată pentru exercitarea atribuțiilor primarului în ziua ședinței adunării generale a asociaților.

(4) Primarul Municipiului Arad poate delega atribuțiile sale, prin dispoziție, în condițiile legii.

Art. 4. Prezenta hotărâre se comunică Instituției Prefectului-Județul Arad, Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Arad și Serviciului Edilitar și Dezvoltare Mediu Urban din cadrul Direcției Edilitare a Primăriei Municipiului Arad, prin grija Serviciului Administrație Publică Locală.

ANEXELE la PROIECTUL de HOTĂRÂRE pot fi consultate integral AICI.

Categorie: Administrație
Etichete: ajustare/modificare tarife, colectare și transport al deșeurilor municipale, Contractu de delegare prin concesiune, primaria arad, S.C. RETIM ECOLOGIC SERVICE S.A, servicii de salubrizare
Distribuie:
Articolul anterior
Asistenta medicală Rodica Băginean de la UPU Arad a fost decorată de Președintele României cu medalia „Meritul Sanitar Clasa a III-a”
Articolul următor
Expoziție deschisă la Kunsthalle Bega-Box: Omul aproximativ 3.0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Din aceeași categorie