La Primărie se va derula un proiect de eficientizare a activității. Rezultatul îl vom vedea (poate!) în 2019. Până atunci poți trimite online sesizări Primăriei prin aplicația My Arad

my arad
Distribuie:

 

[COMUNICATE DE PRESĂ – Primăria Municipiului Arad]

Proiect de eficientizare a activităţii în Primăria Arad

Municipiul Arad a încheiat un contract de finanţare cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene, obiectul acestuia fiind acordarea de finanţare nerambursabilă, pentru implementarea proiectului cu titlul „Planificare strategică şi management al performanţei la nivelul municipiului Arad prin instrumentul Balanced Scorecard-Tablou de Board echilibrat”.

Valoarea finanţării este 422.390 lei, contribuţia municipalităţi fiind de 2%.

Obiectivul general al acestui proiect este optimizarea proceselor de management al performanţei la nivelul municipiului Arad, scopul final fiind eficientizare activităţii la nivel instituţie.

Proiectul se va derula pe o perioadă de 12 luni. Mai întâi se va realiza un studiu privind situaţia actuală a managementului performanţei şi urmărirea indicatorilor strategici, iar ulterior se va dezvolta şi introduce instrumentul Balanced Scorecard.

Balanced Scorecard a fost iniţiat acum 20 de ani şi este folosit cu success de mii de companii din întreaga lume pentru o creştere accelerată a performanţei. Acesta este şi scopul administraţiei locale arădene, care până să ajungă în acest punct a făcut toţi paşii necesari pentru implementarea acestui sistem de management al activităţii.

Am semnat accesarea unui fond european care va duce la realizarea unui studiu de management în Primăria Municipiului Arad. În aceste 12 luni de activitate se va realiza o nouă funcționabilitate, generând o relație mai bună în interiorul primăriei și bineînțeles în relația primăriei cu exteriorul. Vă putem spune că Aradul a fost printre primele orașe care au avut managementul documentelor, a avut ISO și lucrul acesta ne-a permis să accesăm acest fond european.”, a declarat primarul municipiului Arad, Gheorghe Falcă.

……………………………….

My Arad, o nouă aplicaţie în sprijinul arădenilor

Primăria Municipiului Arad a pus la dispoziția cetățenilor o nouă aplicaţie cu ajutorul căreia pot transmite sesizări direct către Primărie. Este vorba despre My Arad, o aplicaţie gratuită, disponibilă pe website-ul Primăriei (www.primariaarad.ro), care poate fi accesată şi de pe dispozitivele de tip smartphone.

Prin intermediul aplicaţiei My Arad, utilizatorii pot sesiza municipalitatea în privința diverselor probleme din oraș legate de: iluminat public, câini comunitari, canalizare (racordări, canale colectoare), maşini abandonate sau parcate neregulamentar, refacerea străzilor şi aleilor, salubrizarea străzilor, toaletare copaci şi întreţinere gard viu, ordine publică, solicitare locuinţă, revendicări în baza legii 10, comerţ ambulant, probleme de mediu sau ajutor social, respectiv ajutor de urgenţă.

Dincolo de faptul că este gratuită, aplicaţia este şi foarte uşor de folosit!

Pasul 1: Accesaţi adresa: http://mycity.primariaarad.ro de pe dispozitive mobile.

Pasul 2: Completaţi datele pentru o nouă sesizare (nume, prenume, adresa e-mail, telefon, tip și descriere problemă, locație pe hartă).

Pasul 3: Aşteptaţi soluţionarea sesizării dvs.

Sesizările depuse și încă nesoluționate sunt vizibile pe hartă pentru o perioada de maxim 30 de zile de la data depunerii. Sesizările soluţionate sunt vizibile pe hartă o perioadă 5 zile de la data soluționării.

„Este una dintre acele aplicaţii care definesc un oraş Smart. Această aplicaţie vine şi în spirjinul administraţiei, în sensul în care administraţia locală lucrează cu societăţi care prestează anumite servicii. Dacă aceste servicii nu sunt calitative sau nu sunt făcute la timp, Primăria Municipiului Arad este blamată. În realitate vina aparţine societăţii care trebuia să presteze respectivul serviciu. Vreau să ştiţi că această aplicaţie va fi foarte utilă, mai ales în caz de fenomene meteo extreme, când autorităţile locale vor trebui să aibă reacţiii rapide.“, a declarant primarul municipiului Arad, Gheorghe Falcă.

Biroul de presă al Primăriei Municipiului Arad

Categorie: Știri
Etichete: aplicatia My Arad, Balanced Scorecard-Tablou de Board echilibrat, primaria arad, proiect eficientizare activitate, sesizări online
Distribuie:
Articolul anterior
La mulți ani, Dragan Petricevic!
Articolul următor
UTA a trecut greu de echipa din Szeged. A fost UTA – Szeged 1-0 (0-0)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Din aceeași categorie

diesel

[ACTUALIZARE 3] Tragica viață a lui DIESEL poartă stigmatul aceluiași blestem numit Filon Crețiu, iar linșajul, nu doar mediatic, se manifestă disproporționat. Singurul fapt pozitiv din oribila poveste: toată lumea regretă că s-a întâmplat

Petiția online „Dreptate pentru Diesel” creată sâmbătă, 2 septembrie, de activistul arădean Arpi Nistor, a adunat pe la 4.500 de semnături până la data publicării acestui articol (actualizare – marți,…