Avem și ECONOMIE PARALELĂ! Cum se dau banii publici ca de la „serviciu” la „serviciu” pentru reparații la mașinile administrației Aradului

nela1 640x360 1
Distribuie:

 

De aproape un an încerc să-mi dau seama de ce, unele ateliere de service-auto din municipiu au „liber” să ocupe o stradă întreagă cu mașinile lăsate de clienți, pe spațiul public, blocând astfel circulația pe un sens de mers, șoferii fiind nevoiți să circule pe contrasens aproape toată lungimea străzii.

În discuție sunt două străzi din municipiu (pot fi mai multe, dar pe acestea două trec zilnic) și anume str. Ghioceilor în Bujac, cum se face la stânga de pe str. Dâmboviței și str. Renașterii în Micălaca, spre fosta balastieră. Nu o dată, în fața acestor ateliere am văzut mașini de poliție locală, fie lăsate pentru reparații, fie pe avarii cu agenți care se-ntrețineau pe carosabil cu diverse persoane. Am intuit că e vorba de o bună-colaborare între Poliția Locală și prestatorii acelor servicii, din moment ce nu e o problemă ca aceștia să blocheze nestingheriți o stradă întreagă cu mașini parcate, programate pentru reparații. De ce unii pot ocupa domeniul public, mai grav, un sens de circulație, iar alții nu? Ce taxe oficiale plătesc aceștia primăriei Arad, în acest scop? Ce taxă de protecție și cui plătesc de niciodată nu au fost amendați și nimeni nu i-a deranjat? De ce, când li se eliberează autorizația de funcționare nu sunt obligați să facă dovada spațiului propriu (o curte, o incintă etc) unde să fie lăsate mașinile programate și să nu fie lăsate pe stradă? Probabil pentru că, Poliția Locală care are atribuții de control și sancționare, își repară mașinile la acele ateliere și acordă protecție în schimb.

Recent, Primăria Municipiului Arad a organizat o licitație pentru reparații mașini din dotarea instituției

(inclusiv ale Poliției Locale Arad, mașini aflate încă în garanție, deci care ar beneficia de service gratuit la reprezentanța Dacia din Arad) iar, de această dată,  contractul a fost atribuit („întâmplător”) atelierului de pe str. Renașterii, SC NELA SRL 

sc nela

Societatea comercială aparținâne nașului lui Cătălin Boghicevici, unchiului lui Valentin Puică, personaj implicat tangențial și el în povestea evaziunii fiscale, cel puțin ca tăinuitor, amintit în episodul I – interviul cu Valentin Puică din penitenciar.  

Contractul cu Primăria Municipiului Arad a fost încheiat cu SC NELA SRL, pentru o perioadă de 4 ani și valoarea totală este de 1.259.455,48 lei, autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ARAD.

Pe scurt, dacă primarul municipiului care direcționează banii  este naș de „tata securiștilor”, dacă directorul Poliției Locale, Adrian Toma este fost (?) securist, de ce să nu atribuie contracte publice apropiaților unui fost securist (notoriul și uitatul Cătălin Boghicevici)?

Cu aceeași firmă de casă a PNL, sunt contracte încheiate, tot pentru reparații mașini din dotare, și tot pentru câteva milioane de lei, și de Direcția de Asistență Socială (DAS) Arad, de Consiliul Județean Arad inclusiv pentru mașinile ( achiziționate din fonduri europene) folosite de firma de salubritate. O mare familie, în care fiecare membru trebuie să fie mulțumit…

Notă: Mașinile de Poliție Locală sunt „camuflate” de cele de gunoi. Între timp, toți șoferii sunt obligați să circule pe Renașterii pe contrasens.

nela1

Categorie: Investigații
Etichete: Adrian Toma, Calin Bibart, mașini poliția locală, politia locala arad, service auto
Distribuie:
Articolul anterior
De prezența noastră LA VOT depinde VIITORUL ARADULUI!
Articolul următor
Război murdar de campanie electorală… descărcat în fața ușii primarului [FOTO / VIDEO]
Bagă un „16”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Din aceeași categorie

aeroportul arad

Deși în pragul RETROGRADĂRII, Aeroportul Internațional Arad își poate reveni ACUM, pornind de la neînțelegerile dintre Blue Air și Aeroportul Timișoara… dar ideea vine „de unde nu e voie” – deci va rămâne așa: pe locul 13 din 16

  Conform datelor prezentate de Asociația Aeroporturilor din România, Aeroportul din Arad, a fost tranzitat, anul trecut, de 11.282 pasageri, fiind efectuate câte două zboruri pe săptămână, în perioada estivală,…