Netflix a publicat primul raport de engagement, numit „What We Watched”. Prima tranșă de raport a fost lansată ieri ca fișier Microsoft Excel și listează orele vizualizate pentru fiecare titlu (original și licențiat) care a însumat mai mult de 50.000 de ore de vizionare.
Deși este o comparație neuniformă a performanței, deoarece serialele episodice vor acumula în mod evident mult mai multe ore decât filmele de sine stătătoare, aceasta este prima privire ultra-detaliată la ceea ce urmăresc oamenii pe Netflix.
Prima foaie de calcul, care acoperă perioada ianuarie – iunie 2023, include 18.214 intrări de conținut eligibil.
Care sunt cele mai vizionate producții
Primul sezon al serialului de thriller de acțiune „The Night Agent: Sezonul 1” s-a așezat confortabil în top, cu 812.100.000 de ore.
Urmează (cu mult în urmă) pe locul doi, sezonul doi al dramei „Ginny & Georgia” (665.100.000 de ore).
Pe locul trei avem sezonul unu din „The Glory” (622.800.000 ore).
Următorii la rând sunt:, sezonul inaugural al filmului „Wednesday” cu Jenny Ortega (507.700.000) și seria prequel limitată „Queen Charlotte: A Bridgerton Story” (503.000.000).
Filmul de acțiune, care o are în rolul principal pe Jeniffer Lopez, „The Mother” a fost cel mai bine clasat film de pe listă, cu 249.900.000 de ore de vizionare și situându-se pe locul 20 în spatele uneu sumedenii de seriale cu mai multe episoade. „Luther: The Fallen Sun” (209.700.000) cu Idris Elba se clasează pe locul 26, în timp ce filmul cu Chris Hemsworth „Extraction 2” (201.800.000) ocupă locul 29.
Denotă numerele calitatea?
Netflix a subliniat că nu se poate folosi doar numărul total de ore vizionate pentru a determina impactul unui film sau al unui serial.
„Succesul pe Netflix vine în toate formele și nu este determinat exclusiv de orele de vizualizare. Avem filme și emisiuni TV de succes enorm, cu ore de vizionare atât mai mici, cât și mai mari. Contează dacă un film sau o emisiune TV și-a încântat publicul, dar și dimensiunea audienței în raport cu economia titlului”, a scris platforma de streaming pe social media.
Documentul complet realizat de Netflix: What_We_Watched_A_Netflix_Engagement_Report_2023Jan-Jun (1)