Reclama Virgin Atlantic, interzisă pentru inducerea în eroare a consumatorilor

dv430004 16 9
Distribuie:
O reclamă pentru primul zbor transatlantic din lume alimentat în proporție de 100% cu așa-numitul combustibil sustenabil pentru aviație (SAF) a fost interzisă, deoarece autoritatea de supraveghere a publicității a declarat că era înșelătoare.

Anunțul radio, care promova zborul transatlantic, era înșelător prin afirmația necalificată ,,100% combustibil de aviație durabil„, a declarat autoritatea de reglementare Advertising Standards Agency (ASA).

ASA a adăugat că viitoarele reclame Virgin Atlantic care fac referire la SAF trebuie să includă informații care să explice impactul combustibilului asupra mediului.

Decizia afectează capacitatea companiilor aeriene de a promova un element-cheie al obiectivelor lor de reducere a emisiilor.

Ce spunea anunțul?

Difuzat pentru prima dată în noiembrie, anunțul informa ascultătorii despre primul avion comercial pe distanțe lungi care va traversa Atlanticul folosind 100% SAF, compus din zahăr obținut din amidon de porumb industrial și grăsimi animale improprii consumului uman.

,,Pe 28 noiembrie, zborul 100 al Virgin Atlantic va zbura pe cer în misiunea noastră unică de la Londra Heathrow la JFK pentru a deveni prima companie aeriană comercială din lume care zboară transatlantic cu 100% combustibil de aviație durabil„.

,,Când ei au spus că este prea dificil, noi am spus: provocare acceptată. Virgin Atlantic Flight 100. Vedeți lumea altfel„.

Anterior, companiilor aeriene li se permitea să utilizeze doar combustibili fosili și până la 50% SAF pentru a-și alimenta zborurile.

O proporție semnificativă de ascultători ar fi înțeles că ,,100% combustibil de aviație durabil” înseamnă că combustibilul utilizat este 100% durabil, dar nu a fost așa. Unii ar putea fi induși să creadă că nu există niciun impact negativ asupra mediului, a declarat ASA.

De fapt, Virgin Atlantic a confirmat ASA că, în timpul zborului, combustibilul durabil pentru aviație produce același nivel de emisii de CO2 ca și combustibilul tradițional pentru avioane.

Deși ciclul de producție al SAF produce mai puțin carbon decât combustibilul de aviație obișnuit, emisiile create în timpul zborului sunt totuși „semnificative”, a declarat ASA.

Iar producția de SAF poate avea în continuare costuri și compromisuri de mediu mai mari, a adăugat agenția.

,,Din acest motiv, este important ca declarațiile privind combustibilul de aviație durabil să precizeze care este realitatea, astfel încât consumatorii să nu fie induși în eroare și să creadă că zborul pe care îl efectuează este mai ecologic decât este în realitate„, a declarat Miles Lockwood, directorul de reclamații și investigații al ASA.


Sursa: SkyNews

 

 

Categorie: Externe
Etichete: Atlantic, Transatlantic, Virgin
Distribuie:
Articolul anterior
 Campania lunii august – Luna națională de prevenire a bolilor transmisibile
Articolul următor
Vernisajul Expoziției Internaționale de Fotografie „Foc și Apă” la Biblioteca Județeană „Alexandru D. Xenopol” Arad

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Din aceeași categorie