Există o logică a prostiei așa după cum există și o logică a corupției – și se pare că cele două sunt înfrățite. Ca să exemplificăm acest raționament vă supunem atenției o întâmplare reală, întâmplată nu cu mult timp în urmă. În noaptea de 26/27.12.2015 dl. Mustea Sorin mecanic de locomotivă în cadrul Depoului CFR Arad organizează un chef la birtul pe care îl deține în localitatea Cil, județul Arad, chef la care participă activ până în dimineața zilei de 27.12.2015 când, pe la ora 11, se deplasează cu autoturismul proprietate personală la serviciu, în Arad. La ora 13 întră în serviciu iar la ora 14.20, ca urmare a insomniilor creatoare de plus valoare socială și a căldurii din cabina locomotivei, îi dă cu capul de toți pereții vagonului pe călătorii care urcaseră în trenul care circulă pe ruta Timișoara Nord-Arad-Oradea.
Timpul trece, călătorilor li s-au vindecat contuziile și sperieturile, iar de atunci încoace dl director al Regionalei de Călători Timișoara, dl Blăgăilă Florin, ne tratează ca pe o masă de idioți.
Când fac această afirmație mă bazez pe următoarea stare de fapt: cercetarea la fața locului efectuată de organele abilitate de lege stabilește fără dubiu culpa mecanicului de locomotivă, iar specialștii din cadrul SC REMARU „16 Februarie” Cluj, în urma examinării vagonului stabilesc un prejudiciu de 127.000 lei ( fără TVA) pe care îl comunică Reviziei de Vagoane Arad cu Adresa nr 103/12/06.01.2016. Dl Mustea Sorin, prietenul domnului Blăgăilă Daniel, fratele directorului Blăgăilă Florin, sprijinit puternic de Dărău Călin, de șeful Diviziei Călători, Meler Lucian și de dl. Măcincă – șef Serviciu Siguranța Circulației din cadrul SNCFR Călători București -, printr-o minune cu specific ceferisto-românesc obțin o nouă evaluare a pagubelor, printr-o altă expertiză efectuată de atelierele CFR- Grivița – București care stabilește un prejudiciu de 9210,80 lei. În baza acestei revelații tehnice, dl Blăgăilă propune ca respectivul mecanic să fie păstrat în cadrul Depoului CFR Arad, dacă se poate să execute serviciul doar pe locomotive diesel și, bineînțeles, să-i fie schimbat programul de serviciu în funcție de necesități, să nu îl mai țină pe bietul om la program de 8 ore.
D-le Blăgăilă, acest material sperăm să ajungă și în atenția ministrului de resort, iar dacă dânsul nu va sesiza nimic în neregulă mai sperăm să ajungă în atenția cuiva care va sesiza totuși că în spatele acestor fapte se ascund lucruri care au măcinat și mai macină încă societatea noastră, lucruri din cauza cărora unii au luat în trecut calea codrului, iar în prezent drumul accidentului.
7 comentarii. Leave new
In epoca Blagaila totul este posibil(deocamdata),daca aparti de ”gasca” poti sa faci orice trasnaie, numai sa nu omori oameni(inca la crime nu se baga) daca ai bani si marchezi la greu,scapi.
……..sau colectoru de taxe.Da.Bine specificat in articol:Dani-fratele directorasului cu ochi albastri.
Nu e in conflict de interese.
El n-are functie de conducere sau de comanda .
El e mai tot timpul”casier” la casa speciala.
El racoleaza clientii,colecteaza taxe si biruri,in special de la ghebari si nu numai;el face,el desface,el leaga,el dezleaga itele.
In cazul de fata se vorbeste despre o suma [ modica] de 10000 euro.Bine ca nu vine la serviciu decat c-am de doua -trei ori pe luna;in felul acesta lucram si noi linistiti,nu suntem stresati,predispusi la incidente feroviare.
Cine intocmeste pontajul pentru acest Dani-let:egal fals intelectual!…….
Uz de fals plus inselaciune pentru cine beneficiaza!
Traim vremuri in care prostii rad de cei normali.
-Nu trebuie sa fi nici filozof,nici mare specialist,ca sa-ti dai seama,caci la mijloc e ceva necurat in aceasta ecuatie.
-Foarte mare diferenta de pret intre cele doua devize,chiar estimate pentru reparatia vagonului avariat.
-SUBEVALUAREA sau evaluarea minimalizata ”cea Grivita”seamana foarte tare cu devizele masluite a baietilor destepti,in cazul restituirii proprietatii acelor de la ANRP[pentru cei ce se uita la TVR]
-Cred ca se impune un expert evaluator neutru corect,poate fi cel de la DaNA.
-Daca intre cele doua devize exista o diferenta de aprox.10-15%,mai intelegem;dar in situatia in care REMARUL calculeaza 1miliard 270 milioane lei vechi,iar Grivita doar 90 milioane lei vechi,nu ramane decat sa presupunem caci miticii au ieftinit puternic mana de lucru[manopera],intrucat pagubele sunt aceleasi.
Oricum de la BUCURESTI sa da ora exacta.
Da, HELLER LUCICA.
Seful DivizieI- Meler Lucian sau,HELLER LUCIAN?
la Petrosani a pus sef de gara un prost care nu stie tabla inmultirii si se lauda ca a dat la Blagaile peste 1 miliard de lei auziti bine ..