Apple a lansat o campanie agresivă de reduceri pe site-ul său oficial Tmall din China, oferind reduceri de până la 2.300 de yuani (318 dolari) la anumite modele de iPhone.
Reducerile au loc în contextul în care gigantul tehnologic american încearcă să își apere poziția pe piața smartphone-urilor high-end, unde se confruntă cu o concurență din ce în ce mai mare din partea rivalilor locali, precum Huawei (HWT.UL).
Desfășurată între 20 și 28 mai, aceasta este mai substanțială decât cea oferită de Apple în februarie.
În timp ce în campania din februarie cea mai mare reducere a fost de 1.150 de yuani, de data aceasta reducerile ajung până la 2.300 de yuani. Cea mai mare reducere se aplică modelului iPhone 15 Pro Max de 1TB, în timp ce alte modele beneficiază, de asemenea, de reduceri semnificative de preț.
De exemplu, versiunea de 128 GB a modelului de bază iPhone 15 are o reducere de 1.400 de yuani.
Presiunea concurențială sporită asupra Apple vine după ce Huawei a prezentat luna trecută noua sa serie de smartphone-uri high-end, Pura 70, după lansarea modelului Mate 60 în august anul trecut.
Efortul anterior al Apple de reducere a prețurilor din februarie pare să fi ajutat compania să atenueze încetinirea vânzărilor în China.
Livrările Apple în China au crescut cu 12% în luna martie, potrivit calculelor bazate pe date ale Academiei Chineze de Tehnologie a Informației și Comunicațiilor (CAICT). Acest lucru marchează o îmbunătățire semnificativă față de primele două luni ale anului 2024, când compania a înregistrat o prăbușire a vânzărilor cu 37%.
Sursa:Reuters